{ }

Jeśli nie jesteś przekonany do założenia swojego sklepu w WooCommerce, kliknij i poznaj jego niezliczone zalety! To klucz do sukcesu na wyciągnięcie ręki!

Zalety sklepu internetowego WooCommerce

WooCommerce jest bezpłatną wtyczką WordPressa, która pozwala na stworzenie swojego własnego sklepu internetowego. Do jej wad zaliczymy m.in. ograniczenia z możliwością rozwoju, koszty późniejszych rozszerzeń czy częste aktualizacje, które trzeba wykonywać ręcznie. Jest to jednak bezsprzecznie świetne rozwiązanie dla zarówno początkującego sklepu jak i tego istniejącego na rynku już od kilku lat.

obrazek-klawiatura

WooCommerce powstało w 2011 roku i dzięki swojemu powiązaniu z WordPressem błyskawicznie zdobyło popularność. Jego instalacja jest bardzo szybka i prosta, a możliwości jakie daje są ogromne.

Zalety WooCommerce

Głównymi atutami wtyczki są:

  • bezpłatność – mimo że za większość rozszerzeń trzeba zapłacić, podstawowa wersja oprogramowania jest całkowicie darmowa,
  • prostota – zarówno w instalacji, która trwa zaledwie kilka minut jak i w obsłudze – dla osoby znającej WordPressa nie będzie ona stanowiła żadnego problemu. Początkujący również nie muszą mieć obaw, gdyż system cechuje się przejrzystością,
  • możliwość wybrania grafiki i układu strony – w WooCommerce istnieje możliwość zaprojektowania wyglądu swojego sklepu internetowego i dopasowania go tak jak masz ochotę, jeśli natomiast wolisz gotowe projekty, wtyczka oferuje ogromną ilość motywów,
  • liczne rozszerzenia – dzięki niezliczonym wtyczkom jesteś w stanie dodać praktycznie każdą niezbędną ci funkcję do swojego sklepu, gdyż co chwila są tworzone kolejne dodatki (zarówno darmowe jak i płatne),
  • swoboda – WooCommerce pozwala na sprzedaż praktycznie każdego produktu – od biżuterii czy kosmetyków po gry i oprogramowania,
  • kontrola – całkowicie panujesz nad rozwojem swojego sklepu, masz również wgląd w kod źródłowy, co zwiększa też bezpieczeństwo,
  • popularność – sława wtyczki jest niezaprzeczalna – tysiące ludzi tworzy ogromną społeczność, co przekłada się na równie dużą liczbę forów internetowych czy grup na mediach społecznościowych. Z pewnością uzyskasz od nich pomoc w razie problemów,
  • eksperci – dzięki wspomnianej już popularności, wielu informatyków interesuje się WooCommerce i większość z nich oferuje swoje usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • optymalizacja pod kątem SEO – każdy, kto rozumie działanie SEO świetnie poradzi sobie z WooCommerce, które zostało wręcz stworzone pod pozycjonowanie stron. Dzięki temu koszty promowania sklepu znacznie się obniżają, a jego popularność rośnie,
  • język polski – dzięki niezliczonym dodatkom możesz łatwo skonfigurować swój sklep pod polski rynek.

Nie ma wątpliwości, że platforma WooCommerce jest świetnym wyborem na swój sklep internetowy, jej popularność i liczba zalet mówi sama za siebie. Dlatego wybieramy ją dla naszych klientów, aby spełnić ich wizje własnego sklepu. Działamy w branży e-commerce od lat i wiemy jak projektować sklepy, które przyciągną klientów i zwiększą sprzedaż.

Tworzymy rozwiązania dla Twojego biznesu! E-commerce, który działa!