Kliknij i dowiedz się już teraz, czym są integracje w sklepach internetowych oraz poznaj ich najpopularniejsze rodzaje!
Najpopularniejsze integracje dla sklepów internetowych
Kluczowym elementem, który umożliwia płynną współpracę między różnymi platformami, systemami i usługami, są integracje dla sklepów internetowych. Dzięki nim właściciele takich biznesów zapewniają swoim klientom lepsze doświadczenia zakupowe, zwiększają wydajność sklepów oraz maksymalizują ich przychody. Poznaj ich najpopularniejsze rodzaje i odkryj korzyści!
Źródło: https://pixabay.com/pl/illustrations/online-sklep-zakupy-planowanie-3411270/
Integracje sklepów internetowych polegają na łączeniu różnych systemów lub platform w celu usprawnienia i zautomatyzowania różnych procesów biznesowych związanych z e-commerce. Taka zdolność do oferowania płynnych i spersonalizowanych procesów zakupowych jest niezbędna do utrzymania pozycji lidera w branży. Integracje dotyczą najróżniejszych aspektów funkcjonowania sklepu internetowego, które znacząco wpływają na jego sukces – od płatności online, po logistykę i obsługę klienta.
Jakie są najpopularniejsze integracje dla sklepów internetowych?
- integracje płatnicze – umożliwiają akceptowanie różnych form płatności online, w tym karty kredytowe/debetowe, przelewy bankowe czy inne metody. Są one niezbędne dla przeprowadzenia płynnego procesu zakupowego,
- integracje z firmami kurierskimi – np. DPD, UPS, FedEx. Dzięki takiemu połączeniu możliwe jest automatyczne przekazywanie informacji o zamówieniach oraz ich statusie między sklepem a kurierem,
- integracje z platformami marketplace – takimi jak Allegro, eBay czy Amazon. Dzięki takiemu połączeniu sklep może na nich sprzedawać swoje produkty i tym samym zwiększać popularność swojej marki oraz wskaźnik sprzedaży,
- integracje z systemami CRM – przykładem może być HubSpot lub Salesforce. Skupiają się one na automatyzacji i usprawnieniu procesów biznesowych oraz na poprawie doświadczeń zakupowych użytkowników,
- integracje z narzędziami marketingowymi i reklamowymi – obecnie niezwykle powszechne, pozwalają na automatyzację mailingu, zarządzanie mediami społecznościowymi czy SEO, dzięki platformom jak Google Ads czy Facebook Ads.
W naszym tekście znajdują się najpopularniejsze integracje, ale ich rodzajów jest o wiele więcej. Każda z nich dotyczy innego aspektu prowadzenia sklepu internetowego i daje korzyści z tym związane. Jeśli chcesz wprowadzić w swoim sklepie konkretne integracje, skontaktuj się z nami. Nasi programiści od lat działają w branży e-commerce i z chęcią spełnią każde Twoje życzenie!